In mei 2015 ben ik begonnen op de klantenservice bij 123inkt. Een vriendin van mij raadde mij aan hier te solliciteren. Het is namelijk een heel leuk bedrijf met een gezellige sfeer, waarin iedereen je helpt. In het begin vond ik telefoneren best wel eng, maar ik werd goed ingewerkt.
Na twee jaar achter de telefoon, groeide ik door naar een medior functie. In 2018 heb ik 123inkt even verlaten voor een andere baan. Al snel kreeg ik spijt en na vijf maanden ben ik teruggekeerd naar mijn oude functie. En blij dat ik was!
Kort daarna ben ik doorgegroeid naar Teamlead. Door deze doorgroeimogelijkheden, kreeg ik veel nieuwe energie en motivatie. Vier jaar later, in 2023, ben ik aan de slag gegaan als kwaliteitsmanager op onze fantastische klantenservice. Bezig zijn met het verbeteren van de kennis en kwaliteit van mijn collega’s vind ik ontzettend leuk om te doen! Met een kritische blik kijken naar hoe iets beter kan, is aan mij besteed. Om hier vervolgens op een creatieve manier mee aan de slag te gaan.
Ik ben trots op ons klantenserviceteam en hoe we ons elke keer weer door een drukke periode heenslaan. Keihard samenwerken om onze klanten van de beste service te voorzien. Afgelopen Black Friday periode hebben we met veel collega’s 12-uurs diensten gedraaid. Inclusief gezellige muziek, snacks, drinken en extra pauzes om samen te puzzelen. Voor elke 12-uurs dienst, mocht je een lootje inleveren. Aan het einde van de periode hebben we een grote loterij gehouden met toffe en ook grappige prijzen. Zo kon je bijvoorbeeld één van de Teamleads als butler winnen voor een dag.
Waarom 123inkt het bedrijf is voor mij? Ik kan 100% mezelf zijn en word gewaardeerd om wie ik ben. Dat is voor mij goud waard!

Mis jouw droombaan
bij 123inkt niet!

Blijf op de hoogte van de nieuwste vacatures.