Gezellig, persoonlijk en doelgericht. Zo zou ik ons bedrijf in 1-2-3 woorden omschrijven. Een bedrijf dat voor je klaarstaat en met je meedenkt.
Als financieel administratief medewerker maak ik deel uit van een jong en enthousiast team. Dit team heeft de afgelopen jaren een gigantische groei doorgemaakt en biedt ook veel doorgroeimogelijkheden. Zo ben ik in 2015 begonnen op de klantenservice en ben ik inmiddels grotendeels verantwoordelijk voor de financiële kant van het debiteurenbeheer. Dit is een veelzijdige functie, waarin contact met zowel de klant als de incassobureaus en de diverse afdelingen van 123inkt een belangrijk onderdeel zijn.
Naast zakelijk contact met collega’s zorgt het bedrijf ook voor genoeg momenten van ontspanning, zodat je collega’s in een informele sfeer kunt leren kennen. Denk bijvoorbeeld aan de vrijmibo, de afdelingsuitjes en het jaarlijkse uitje, waarbij we met het hele bedrijf een aantal dagen op vakantie gaan. Elk jaar wordt het een groter feest!
Op de afdeling Finance zorgen we zelf ook voor leuke momenten. Van de vrijdagmiddag afsluiten met de Snollebollekes tot je uitdossen voor Foute Kersttruiendag: naast hard werken is er altijd ruimte voor gezelligheid (en voor nieuwe collega’s natuurlijk 😉).
Ook werken op de afdeling Finance & Legal? Bekijk de vacatures.
Inktcartridges, toners en kantoorartikelen - dat is waar 123inkt bekend om staat. Maar als organisatie worden we ook gekenmerkt door ons enthousiaste en gedreven team. Wil je meer lezen over 123inkt als werkgever? Klik dan snel verder!
Over 123inkt
Nieuw Walden 56
1394 PC Nederhorst den Berg